داستان جدید منزلت انسان داستان جدید آموزنده
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

manzelat-ensan-new-story

 

روزی حضرت موسی به تور سینا رفت و از خدا  در مورد منزلت انسان سوال کرد .
خداوند فرمود فردا صبح زود برو بگرد ، بعد نزد  من بیا .
صبح فردا حضرت موسی به راه افتاد تا موجودی را پیدا  کند که پیش خدا منزلتی نداشته باشد . . .
پس از ساعتی با لاشه ی سگی روبرو شد ، طنابی پیدا کرد آن را به لاشه بست و کشید تا نزد خدا ببرد . . .
هنوز چند قدمی نرفته بود که با خود گفت : ای موسی شاید ارزش این لاشه نزد خدا خیلی بالاتر از آن باشد که من تصورش را میکنم ؛
پس لاشه را بر زمین انداخت ودست خالی به تورسینا برگشت .
خداوند سوال کرد آیا موجودی یافتی که نزد من پست ترین باشد ؟
حضرت موسی فرمود : نه . لاشه ای را یافتم اما با خود فکر کردم شاید ارزش آن لاشه از ارزش خیلی از انسانها نزد تو بالاتر است .
خداوند فرمود اگر آن لاشه را نزد من می آوردی از مقام نبوت عزل میشدی .
پس بیایید در مورد هیچ کس زود قضاوت نکنیم . . .

 




:: موضوعات مرتبط: داستان آموزنده , ,
:: برچسب‌ها: داستان جدید منزلت انسان داستان جدید آموزنده ,
:: بازدید از این مطلب : 2939
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 21 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی